PRIRODNA KOZMETIKA koja prkosi vremenu i stereotipima
Dvije sestrične, dvije prekrasne žene koje osim što ih povezuje obitelj i krvno srodstvo, povezuje ih i strast prema prirodi i prirodnoj kozmetici. One su Ljiljana i Nina i ponosno stoje iza brenda SHANTULA.
SHANTULA je nastala nakon istraživanja dobrobiti eteričnih ulja i njihove moći, učenja receptura za izradu deterdženta, kremica, balzama kako bi iz svog doma izbacile štetne kemikalije.
Ime je pravo istarsko, autentično sa dozom privatnog jer je Ljiljana „šantula” (kuma) Nininom sinu na krštenju.

Biti proizvođač prirodne kozmetike u Istri je specifično, ima prednosti i svoje izazove. Prednosti su pristup prirodnim sirovinama i autohtonoj prirodi. Istra ima bogatu tradiciju uzgoja aromatičnog i ljekovitog bilja, a isto tako i samoniklog bilja i to omogućava proizvođačima da koriste domaće. SHANTULA u proizvodnji koristi upravo to – prirodne sastojke, lokalne biljke ( najviše kadulju ), tradiciju. To ih čini drugačijima od masovne kozmetike. Kupci sve više traže i cijene prirodne proizvode i svjesniji su problema kemikalija i umjetnih aditiva.

Najveći izazovi biti proizvođač u Istri su ograničena proizvodnja, ograničeni distribucijski kanali te sezonski rast biljaka, tako da organizacija mora biti savršena zbog branja i sušenja.
Uz već navedene izazove, od same proizvodnje često je teže istaknuti proizvode među brojnim drugim proizvođačima, što lokalnim malim proizvođačima otežava pristup tržištu zbog velikih brandova koji lansiraju „natural linije” i imaju puno jači marketing. Tu je potrebno puno novaca, vremena i marketing znanja.

Mali brandovi poput SHANTULE tada trebaju profesionalne fotografije, identitet i dizajn ambalaže, aktivne društvene mreže te sudjelovanje na eventima i sajmovima.
Još jedan izazov su i visoka očekivanja kupaca koji žele „clean” formulacije, jasne deklaracije, eko ambalažu, ručni rad, održivost, i da uz sve to proizvod bude pristupačan.
Ali svi oni koji žele prirodnu njegu bez kemikalija, onima s osjetljivom ili zahtjevnom kožom, kupcima koji žele autentičnost, osobama svjesnim okoliša, održivosti i lokalne proizvodnje, te onima koji preferiraju ručno rađene male količine, personaliziranu i svjesnu kozmetiku, dobrodošli su u SHANTULU.
Ono na što su posebno ponosne ove dvije prekrasne žene je Kolekcija od 5 proizvoda za njegu i hidrataciju lica koju su stvorile na bazi kadulje:
– Powder face cleaner
– Hijaluronski serum
– Hidratantna krema
– Krema za područje oko očiju
– Uljni serum


Proizvod koji bi svaka žena trebala imati u svojem domu je Powder face cleaner (na bazi kadulje), koji je jedini takav na tržištu, prah za čišćenje lica. Taj proizvod je jako dobro prihvaćen od strane kupaca.

Ne sumnjamo da će se SHANTULA još širiti, razvijati, iznenaditi svojim inovativnim, prirodnim biserima koje stvaraju i kojima olakšavaju naš ženski život.
A ukoliko želite uživo vidjeti i isprobati njihove proizvode, možete ih potražiti u Raklju gdje njihova kozmetika nastaje i na raznim sajmovima. Prvi sljedeći je Hand made butik u Domu hrvatskih branitelja u Puli, 19. i 27. prosinca.
