Going bananas for Jacquemus: Jon Gries zvijezda kampanje koja najavljuje ljeto u banana žutoj
Simon Porte Jacquemus itekako zna što radi.
Osim što je dizajnirao jedan od kostima za hit-seriju The White Lotus, francuski dizajner Simon Porte Jacquemus, kreativna snaga iza brenda Jacquemus, odabrao je poznatog glumca Jona Griesa za zaštitno lice svoje nove kampanje. Gries, koji u seriji tumači jednog od upečatljivih likova, za potrebe kampanje drži natpis “I love bananas”, dok kolekcija stavlja upravo taj voćni motiv u prvi plan.
Kampanja je lansirana paralelno s predstavljanjem nove kolekcije, kao i otvorenjem prvog Jacquemus butika u Los Angelesu, koji je obilježen i suradnjom s brendom Timberland. Čini se da Simon Porte vrlo jasno daje do znanja – boja sezone nije maslačasto žuta o kojoj svi pričaju, već banana žuta, s jasnim Jacquemus potpisom.
Satovi golfa nikada nisu bili zabavniji – barem ne u Jacquemus režiji. Poznati glumac Jon Gries, kojeg publika prepoznaje kao Grega Hunta iz popularne serije The White Lotus, glavna je zvijezda nove kampanje francuskog brenda Jacquemus.
Uz opuštenu, gotovo filmsku atmosferu kampanje, Gries nosi najnovije komade iz kolekcije čiji su zaštitni znak motivi banana. Žuta boja, u nijansi zrele banane, dominira kroz cijelu kampanju, a svaki kadar odiše humorom i bezbrižnim ljetnim duhom.

Tijekom svog (ne baš klasičnog) sata golfa, Jon je promijenio niz stylinga, pozirao s buketom žutih lala, nazdravio Jacquemus ljetu s koktelom u ruci, prošpancirao s lamom i čak izradio skulpturu u obliku banane – koju je, naravno, na kraju i pojeo.
Posebnu pažnju privukla je fotografija na kojoj drži plakat s natpisom I love bananas – zabavan i šarmantan hommage novoj kolekciji, Los Angelesu i Jacquemus estetici.
